keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Minulla on kiva blogi

Hei, katsokaa mitä minä sain! Ti antoi minulle tunnustuksen - suurkiitokset! Tunnustus on kiertänyt blogistaniaa ja ilmeisesti muuttanut muotoaan - ja tällaisena ja näiden kysymysten saattelemana se saapui minulle!


        1.  Käsityösi, josta olet ylpein ja jota arvostat eniten? Liitä mukaan kuva.
        2. Kaunein rakennus, jonka olet nähnyt? Liitä mukaan kuva.
        3. Laulu, joka koskettaa sinua syvästi? Liitä linkki tai sanoitus.
        4. Minkä asian koet arjessasi raskaaksi?
        5. Mistä asioista nautit eniten arjessasi?


1. Tämä on helppo, koska olen tehnyt vain yhden käsityön, josta olen ylpeä. En osaa tehdä käsitöitä lainkaan. Aloitin kuitenkin tällä kaulaliinalla virkkausharrastuksen noin viisi vuotta sitten ja lopetin saman tien. Mutta ihan melkein kelvollinen tästä tuli. (Mallina kuvassa herra konsultti.)



2. Olen varmasti nähnyt kymmeniä kauniimpia rakennuksia kuin meidän mökki, mutta missään niistä ei ole ollut niin hyvä ja mukava olla. Senpä takia mökkihökkeli on numero yksi syömmessäin - ja sitä kautta silmissäin. (Vaikkei kyseinen saunamökkipakettiarkkitehtuuri ehkä sellaisenaan aivan lähimpänä syömmeäni olekaan.)




3. Tähän pitäisi vastata Metallica: "Unforgiven"... (Jos vastaisin jotain muuta, sehän olisi sama kuin myöntäisin, että se tatuoija oli oikeassa noin 20 vuotta sitten kysyessään: "Ootko sä nyt AIVAN varma...?" Ennen kuin alkoi nakuttaa kyseisen kappaleen intron nuottikuvaa selkänahkaani.)

Oho, mites tähän nyt lipsahti tämä toinen linkki...?! Aivan vahingossa tietenkin, kyllä minä olen edelleen aina oikeassa. Ja varma. Eikä tämä ole laulu. Mutta kun minä en kuuntele lauluja vaan soittoja, jos valita voi. (Hitto, muuten miten alkoi taas itkettää tuo linkissä oleva kappale... *räänpyyhintätauko*)




4. Raskainta meidän arjessa on erilaisista Pätkän hoitotoimenpiteistä ja infektioherkkyydestä johtuva eristäytyminen muusta maailmasta. Meidän päivä on melkein minuutilleen kellotettu, jotta yksi aikaa vievä homma saadaan vuorokaudessa täyteen - ja tämä rajoittaa mahdollisuuksia liikkua missään ilman mittavahkoja erityisjärjestelyjä.

5. Kaikkein eniten arjessa nautin siitä, että me saadaan perheenä nyt elää sellaisessa kodissa, jossa meillä on hyvä olla. Kauniissa ja viihtyisässä kodissa, joka tuntuu ihan ikiomalta!

Minäkin laitan tämän hienon tunnustuksen mielenkiintoisine kysymyksineen eteenpäin seuraaville ihmisille:

Kati - jonka blogi on kyllä salasanan takana, joten kaikki teistä ette pääse siitä nauttimaan. (Jos ette pyydä ensin kutsua.)

Vinkeän Äiti - joka sai juuri perheenlisäystä. Onnea! (EDIT: Ja voi tietysti olla, että hänellä on hieman kädet täynnä ja muuta mielessä kuin blogistania juuri tällä hetkellä...)

Äiti - joka myöskin sai (melko) vähän aikaa sitten perheenlisäystä.

Tiituksen äiti - jolla jo onkin melkoisesti perhettä vaikkei sitä kai viime aikoina ole lisää tullutkaan.

Kaikki äidit ovat minun laillani saaneet elämältä lahjaksi yhdellä ylimääräisellä kromosomilla varustetun ihanaisen. Mielenkiinnolla odotan, että saan lukea heidän vastauksiansa.

5 kommenttia:

  1. Kiitokset tunnustuksesta! Perehdyn kysymyksiin mahd. pian.

    VastaaPoista
  2. Eipä kestä! Kysymykset ovatkin kinkkistä sorttia. :)

    VastaaPoista
  3. Piti heti guuuglata tuo 'Unforgiven'.

    VastaaPoista
  4. Paljonpa sitä näin vanhaksi tietää. Se on tuo! *nyt hävettää* Vähän niinku naamat ja nimet ei yhdisty ikinä, niin sama pätee musiikkiin.

    VastaaPoista
  5. :D Mun populaarimusiikin tuntemus loppuu sitten justiin noihin unforgivenin julkaisupäiviin. :D Niin että mää se vasta vanaha olen. :)

    VastaaPoista