perjantai 11. marraskuuta 2011

Rakas Joulupuki

Mitä kuluu? Toivottavasti sinä ja muori voite hyvin. Ja Lapissa ei ole liian kylmä teille.

Tänä vuonna minä tahtosin Kuplamuumilakanat. Isäntä sanoo että meillei enää enempi mumilakanoita mahdu kaappiin mutta minä voin heittää pois muita lakanoita. Sei osta minulle muumilakanaa. Jos et tiedä mistä Kuplamuumilakanoita saa niin niitä saa täältä. Minä toivosin sinisen kuplamumin.

Sitten toivosin vielä Muumimukin mikä on nyt sesonkissa. Sen nimi on Lumileikkejä.

Nährään jouluna!

terveisin 
Mamma, kohta neljä (kymmentä) vuota

P.S: Isäntä ei tarvi lahjoja, sei ole ollut kilti.

5 kommenttia:

  1. Toivottavasti Pukki on suostuvainen toiveisiisi.

    mun pitää skriivata kans kirje. Siinä lukee että mä tahdon lottovoiton ja kivitalon. maailmanrauha ei ois pahitteeksi. Ja taikasauva. Epäilen kuitenkin toiveideni täyttymistä vahvasti.

    VastaaPoista
  2. Muumit rules! T. Liiolii, kans kohta (huh) 4(0) vuotta.

    VastaaPoista
  3. VÄ, sulla onkin tuollaisia _aikuisten_ toivomuksia, ei niitä ole helppo täyttää. Mulle riittää ihan muumit siksi aikaa kunnes kasvan aikuiseksi. :D

    Sitä mä vaan en ymmärrä, miksi muumilakanat on niin kalliita, ettei niitä viitsi aikuisten palkoillakaan ostaa, saatika minun roposillani.

    Liiolii, niin rules! :) Maailman ja ihmisen väliin tarvitaan Muumeja.

    VastaaPoista