keskiviikko 11. tammikuuta 2012

Voodoota

Voi minua poloista raukkaa, voi minua onnetonta! Minua sairasta ressukkaa, väsynyttä naisriepua! Taudin kynsiin joutunut, unen vajeessa, tappi keskellä otsaa.

Nyt se Pätkän huolella pitkään jalostama taudinaiheuttaja on saanut otteen minun kurkustani. Ja keuhkoistani. (Pätkän olo näyttää jo paremmalta). Yskä on siltä hellittänyt (siirtynyt minuun) ja silmätulehduskin saadaan tipoilla kuriin. (Sekin kutittelee nyt minun valkuaisiani.)

Ilahduttavaa on, että lapsi voi paremmin - mutta omat haasteensa arkeen tuo se, että lapsi voi sitä paremmin mitä huonommin voi äiti. Onko kyseessä tenavan tilaama voodookirous? Salajuoni täysipäiväisen Muumi- ja Teletappiohjelmatarjonnan varmistamiseksi?

Tänään tää ei nyt jaksais imuroida - tukehtukoon iltapäivällä tuleva fysioterapeutti kissankarvoihin - eikä oikeastaan nousta tästä sohvalta mihinkään. Eihän tarvitse? Tuokaa teetä ja suklaata, kiitos.

Hänkään ei pidä talvesta.

5 kommenttia:

  1. Höh, pikaista paranemista!!!

    P.S. Yritä myydä fyssarille yhdeksi harjoiteeksi imurointi :D

    VastaaPoista
  2. Paranemisia pikaisesti! Ja hei, ei fyssareita varten tarvi imuroida :)

    Äiti, valitettavasti luulen että imuroinnista enemmän innostuisi toimintaterapeutti kuin fyssari. Mutta yrittänyttähän ei laiteta!

    VastaaPoista
  3. Fyssari kävi eikä onneksi tukehtunut vaikka oli imuroimatta, mikä huojennus. :D Ja hyvä tietää jatkoa varten, että imurointi on turhaa.

    Olo on karmea mutta paremman huomisen toivossa. :)

    VastaaPoista
  4. Ei sais nauraa, mutta naurattaa silti :D ;)

    Paranes pian :)

    VastaaPoista
  5. Olen surkea, ei saa nauraa. ;) Kiitos, yritän parantua. :)

    VastaaPoista