sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Ja palkinnon saa...

[Ajankohta: Ilta, noin kymmenen minuuttia sitten. Tapahtumapaikka:1940-luvun narisevalattiainen kerrostalokolmio, laitakaupunki. Nainen leikkelee paperilappuja keittiössä. Mies katsoo naista ihmettelevä ilme kasvoillaan].

- Mitä sä teet?
- Leikkaan arpajaislappuja.
- Miks?
- Mä järjestän blogiarvonnan.
- Kelle?
- No, niille, jotka siihen on osallistuneet.
- Miks?
- No, kun se on hauskaa.
- Ketä siihen muka on osallistunut?
- No, on siihen osallistunut ihmisiä, jotka lukee mun blogia.
- Miks?
- NO, KUN SE ON KIVAA.
[hetken hiljaisuus]
- Haluatsä toimia Onnettarena?
- Joo.



Mamman omakätisesti tuunaaman tyynynpäällisen ja sille kuuluvien kylkiäisten arvonta on nyt suoritettu isännän karvaisin pikku kätösin. (Virallinen valvoja on valitettavasti jo nukkumassa.)

Ja voittaja on:


Onneksi olkoon! Aplodeja! Kunniafanfaari!

Laitatko, Laura, osoitteesi sähköpostiin aiti.aurinkoinen (ÄT) gmail.com niin posti kiidättää sinulle varmasti jo kiihkeästi odottamasi palkinnon.

Hurjasti kiitoksia kaikille osallistuneille. Nyt se on sitten on tässäkin blogissa arvottu.

2 kommenttia:

  1. Jipii! Mä voitin, mä voitin! Kerrankin minäkin olen voittanut arpajaisissa jotain :D Kiitos.

    VastaaPoista