torstai 31. toukokuuta 2012

Laitakaupungin uutisista hyvää iltaa

Mitähän tänne? No, ainakin

1. Isäntä ja minä emme koskaan enää syö juustokakkua. (Tämä on yllättävin uutinen ja siksi otsikoissa ensimmäisenä.) Ostin Pätkän pilheitä varten ainekset kahteen ja jälkimmäisen söimme käytännössä kahdestaan. Älkää yrittäkö tätä kotona.

2. En pysty keskittymään mihinkään kunnolla koska minulla on kolme tuhatta - vähintään - asiaa kesken.

4. Tänään saapui netanttilasta tilaamani USB-levysoitin*, jolla tarkoitukseni on siirtää vanhat LP-levyni mp3-muotoon. Tämä ilta on mennyt tämän projektin alkuun nyrhäisemisessä. Sain lajiteltua levyt "äärimmäisen-kiireellisiin" ja "ei-niin-väliä-vaikkei-ikinä-kategoriaan". Kumpikin kasa on valitettavasti yhtä suuri.

5. Olen melkein saanut valmiiksi taas yhden tyynynpäällisen. Sitä olen ihan itse virkannut, kyllä vain, kuin Iisakin kirkkoa. (Jos Iisakin kirkko olisi tehty virkaten.) Tästä lisää jahka se valmistuu - jos se valmistuu. (Ks. kohta 2.)

6. Pätkä on edelleen sairaana. (Tämä lienee vähiten yllättävä uutinen, hädin ylittää uutiskynnyksen.) Laskin, että tänä vuonna se on ollut terveenä kuusi viikkoa ja lopun aikaa se on sairastanut. Nyt taitaa olla viikko 22.


* Se ei tosin tunnista/tunnusta mitään sen USB-porttiin tunkemaani värkkiä, mikä on hieman turhauttavaa. Onneksi siinä on myös korttipaikka.


Potilaan nenä kasvaa kiinni ikkunaan.

6 kommenttia:

  1. Pikaista paranemista Pätkälle ja hatunnostoni levyprojektille. Minä olen niin epätekninen, etten uskaltaisi edes suunnitella moista vetoa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tekninen tumpelo olen itsekin. Kyseinen laite on yksinkertainen - ja varmasti siinä toimii myös se USB-portti, minä vain en osaa laittaa siihen oikeanlaista vekotinta kiinni - joten minäkin kykenen tällaiseen digitointiprojektiin. :D Ja pakkohan se on, koska tilanpuutteen vuoksi luovuimme stereoista jo ennen joulua.

      Poista
  2. Kuka muu tällaiset pitkäjänteiset projektit, kuten levyjen digitoinniin tai lasten sairastamiset hoitaa, ellei aito Nainen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Sanos muuta! Naiset pyörittävät maailmaa. :) :)

      Poista
  3. Kovasti tsemppiä sinne! Toivottavasti saisi Pätkäkin vähän lisää noita terveviikkoja. Odotan innolla iisakinkirkkosi valmistumista. Sitten voin ihastella sitä kateudella. Mulla on ollut yksi myssy nyt vasta vuoden ajan kesken. Sitä ennen kadotettuani puolitoista vauvansukkaa ja yhden myssynalun...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, toivotaan että kesän myötä elämä taas helpottaisi. Sinähän olet varsinainen ammattivirkkaaja, mahdottomasti projekteja. :D Iisakinkirkolle ei ole tapahtunut mitään sitten edellisen postauksen...

      Poista